.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پروژه ای که مسئولان 2 استان شمالی را به جان هم انداخت
اظهارات عجیب يك مدير دولتي در معرفي تله کابین رامسر، مسئولان 2 استان گيلان و مازندران را به جان هم انداخت...
پروژه ای که مسئولان 2 استان شمالی را به جان هم انداخت

اظهارات عجیب يك مدير دولتي در معرفي تله کابین رامسر، مسئولان 2 استان گيلان و مازندران را به جان هم انداخت.
به گزارش آتي، استاندار گیلان در اظهاراتی عجیب تله کابین رامسر را به عنوان تله کابین چابکسر ( استان گیلان ) معرفی کرد .

در عين حال فرماندار رامسر از معرفی تله کابین این شهر به عنوان یکی از تله کابین های استان گیلان توسط استاندار گیلان به شدت انتقاد کرد.

عبدالصمد صفرنژاد افزوده است كه این مقام به خوبی می‌داند تله کابین رامسر از طرح هایی است که فروردین سال 1388 با حضور مشایی رئیس دفتر رئیس جمهور و چند وزیر و استاندار مازندران بهره برداری شد.

یادآور می شود يك روزنامه دولتي به نقل از استاندار گیلان (قهرمانی چابک) تله کابین رامسر را یکی از تله کابین های استان گیلان معرفی کرده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 4 آبان 1389
از قهرمانی بعید بود.
نا شناس 4 آبان 1389
حکایت از آب گل آلود ماهی گرفتن یعنی همین. وقتی تو خود مازندرانی ها درگیری و اختلاف باشه معلومه که عده ای می آیند از فرصت استفاده می کنند.
gilemard 5 آبان 1389
خوب رامسر و تنکابن جز گیلان دیگه...مازندرانیها اگه خیلی به این دوتا شهر علاقه دارند چرا بهشون نمیرسند؟؟؟
ماهور 5 آبان 1389
اتفاقا قهرماني بيش از اين كه خودش رو گيلاني بدونه مازندراني مي دونه.
ايشون قهرماني چابك هستند. بچه چابكسره.
البته شنيديم كه آقاي استاندار خانمش رامسري هستند ظاهرا از اقوام آقاي مشايي.
اين تله كابين سرمايه گذارانش برادران نجفي اهل گيلان هستند(آذري زبان گيلاني ساكن آستانه) و تمام سرمايه خود را در گيلان بدست آوردند. ولي به علت كندي دادن مجوز در گيلان در كنار مرز گيلان و مازندران سرمايه گذاري كردند. اين تلكابين به چابكسر نزديكتره تا رامسر و احتمال داره فاز دومش هم وارد جواهر دشت (با جواهر ده فرق داره . كنارش هست) از اراضي جنگلهاي حفاظت شده سرو لات بشه. يك نكته ديگه اينكه آقاي فرماندار رامسر يادش رفته اين سرمايه گذار رو خوده آقاي قهرماني در زمان معاونت عمراني استانداري مازنداران تشويق به سرمايه گذاري كرد. اونم تو نقطه حد واسط.
ماهور 5 آبان 1389
اتفاقا قهرماني بيش از اين كه خودش رو گيلاني بدونه مازندراني مي دونه.
ايشون قهرماني چابك هستند. بچه چابكسره.
البته شنيديم كه آقاي استاندار خانمش رامسري هستند ظاهرا از اقوام آقاي مشايي.
اين تله كابين سرمايه گذارانش برادران نجفي اهل گيلان هستند(آذري زبان گيلاني ساكن آستانه) و تمام سرمايه خود را در گيلان بدست آوردند. ولي به علت كندي دادن مجوز در گيلان در كنار مرز گيلان و مازندران سرمايه گذاري كردند. اين تلكابين به چابكسر نزديكتره تا رامسر و احتمال داره فاز دومش هم وارد جواهر دشت (با جواهر ده فرق داره . كنارش هست) از اراضي جنگلهاي حفاظت شده سرو لات بشه. يك نكته ديگه اينكه آقاي فرماندار رامسر يادش رفته اين سرمايه گذار(از قديم با آقاي قهرماني آشنا بوده) رو خوده آقاي قهرماني در زمان معاونت عمراني استانداري مازنداران تشويق به سرمايه گذاري كرد و تمام مشكلات را از سر راه اين پروژه برداشت. اونم تو نقطه حد واسط. به همين خاطره كه استاندار گيلان خيلي تعلق خاطر داره به اين پروژه.
نا شناس 5 آبان 1389
با توجه به اينكه مردم شهرهاي رامسر و تنكابن گيلك مي باشند و در گذشته هم جز استان گيلان بوده شايد آقاي استاندار محترم حرف بي دليل نگفته باشد
نا شناس 5 آبان 1389
ايده امت واحده در اسلام داريم اما افسوس ارو پا با سابقه جنگهاي خونين
اروپاي واحد با پول واحد و يك ويزا به 27كشور شده آنوقت ما دنبال مرز استا ن و شهرستان و هستيم خدايا دلهاي ما را بهم نزديكتر كن
مهدی راد 5 آبان 1389
بابا بیخیال، شمال گیلان و مازندارن نداره،سرمایه گذاریشو یکی دیگه کرده اونم یک غیرشمالی بعد دعواش ماله ماست؟!!! از این بترسین که سرمایه گذارش یک غیر شمالی هستش!!!! شاید هدفی پشت این کار بوده باشه!!!
در ضمن تا اونور مازنداران، گیلانی هستند، اونا هم که به اصطلاح خودشونو مازنی می دونن نصف کلماتشون بیشتر ریشه گیلانی داره!!!
رامسر و خیلی از شهرهای مازندران بر اساس تقسیمهای استانی که تو مازندران هستند، من که این همه دوست و رفیق مازندرانی دارم ،براشون گیلان و مخصوصا رشت بیشتر دوست داشتنی تر از شهرهای مازندارن هستش.البته قصد توهین ندارم، ولی شمال، گیلان و مازندران نداره،پس بهتره با این حرفها آتیش به جون هم نندازیم.
بدرود
مهدی راد
یک شمالی متعصب گیلانی
نا شناس 6 آبان 1389
خدا عقل بده مردم دارن ميرن مريخ ما هنوز روي اينكه اين مال ما يا شهر كناريمون هست بحث مي كنيم. لعنت بر ناداني و جهل
ناهید 8 آبان 1389
دنیامرزهاش برداشته اونوقت ما بدنبال چی هستیم.تله کابین تهران هم مال مازندران برای مردم چی داره.هرکی میخواداستفاده کنه حتی مازنیهاده هزارتومان بایدپرداخت کنند.بااین حرفهابین گیلانیهاومازنیها کمتراختلاف بیاندازید.زنده بادایران

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.